Wednesday, December 30, 2009

Kemenangan Liverpool dan Sesi Teh Tarik



Sebenarnya, Kid baru sahaja balik dari menonton EPL di sebuah restoran Bistro yang tidaklah begitu mewah sambil pekena teh tarik bersama rakan-rakan. Walaupun Kid penyokong tegar "Manchester United", namun atas dasar simpati terhadap rakan-rakan Kid yang menyokong Liverpool, Kid kuatkan semangat untuk menonton bersama mereka. (Jangan marah ye geng. Hehehe).

Nampaknya masa Kid yang dilaburkan untuk menonton bola ini tidak disia-siakan kerana perlawanan antara pasukan Liverpool dan Aston Villa memang best dimana dua kelab ini bersaing dengan sengit sehingga tamat wisel perlawanan. Saat yang paling menggembirakan bagi penyokong Liverpool dan menghampakan penyokong Aston Villa Malaysia (Eh...ada ke penyokong Aston Villa kat Malaysia? Hehe..) adalah waktu minit-minit akhir Fernando Torres berjaya menembusi gawang gol dengan menewaskan penjaga gol Aston Villa iaitu tak lain tak bukan, Bren Friedel (Kalau salah eja minta maaf ye..Saya bukan penyokong AV).



Walaubagaimanapun, Kid rasa match kali ini antara yang terbaik yang pernah dipamerkan oleh Liverpool lebih-lebih lagi musim kini mereka agak hampeh tidak kira dalam EPL mahupun Liga Juara-juara. Kid pun tak sangka diorang boleh menang sebab Aston Villa ni pun bukan calang-calang kelab season ni. Apa-apapun, Kid langsung tak "anti" mana-mana kelab. Dimana sahaja ada perlawanan EPL, Insyaallah disitu korang akan nampak Kid berada. Kalau takde tu faham-faham la ye..Tengah sibuk mencari rezeki la kot. Hehe.

Oh ya, sekejap lagi Kid akan menghantar mesej pada individu yang menjadi orang tengah antara Kid dan klien website tu. Sepertimana yang korang tahu, Kid dah tak larat nak buat kerja design buat masa ni. Bak kata orang tua, "Habis tenaga zahir dan batin sudah ku kerah sepenuhnya". Harap-harap diorang boleh pertimbangkan.

Bagi yang dah bangun tu, jangan lupa solat fardhu subuh. Baru dimurahkan rezeki hari ini. Siapa yang tak bangun tu, faham-faham sendiri la ye. Kid bukan Ustaz, jadi tak boleh nak berceloteh panjang-panjang pasal agama ni. Jadi, mari kita sama-sama mengerjakan solat subuh pada hari ini. Adios!

No comments:

Post a Comment