Wednesday, December 30, 2009

Sehari sebelum menyambut tahun baru 2010

Nampaknya lagi satu hari je lagi sebelum Kid dan para pembaca semua menyambut tahun 2010. Alhamdulillah, antara misi Kid iaitu untuk mempunyai personal blog telah tercapai dengan bangganya. Hehe. Bagi anda yang telah lama mengenali Kid melalui AqifStrategi.com, dalam laman blog ini Kid tidak akan menyentuh langsung bahagian-bahagian pemasaran internet dan sewaktu dengannya. Maaf la ye. Sebab dah nama pun personal blog, takkan nak lari tajuk pulak kan?

Walaubagaimanapun, pagi ini merupakan hari yang amat menyedihkan bagi Kid kerana kehilangan seorang lagi saudara. Kid baru sahaja balik dari Keramat. Sampai je rumah, dapat satu email job website design. Best kan? Kalau cakap pasal duit, siapa yang tak suka kan? Tapi ada sedikit "slack" sebab dateline yang diorang kasi ialah 1 January 2009!


Gila ke? Memang gila punya. Nasib baik domain dan hosting sempat Kid beli 2 hari lepas daripada Rawanaz Studioz. Kid pun tak tahu kenapa Kid masih lagi memilih Rawanaz meskipun ramai yang mengutuk diorang ni. Mungkin sebab Kid dah sebati dengan perangai diorang kot? Haha.

Berbalik pada kerja Kid, nampaknya terpaksalah Kid bertungkus lumus pagi-pagi buta ni untuk menyiapkan website tersebut. Tension pun ada ni..Tapi nak buat camne kan, rezeki tu. Bagi mereka yang bakal menemani Kid pada waktu pagi ni. Jangan lupa untuk memberikan sepenuh fokus pada tugas yang perlu anda selesaikan. :)

No comments:

Post a Comment