Wednesday, December 30, 2009

Nasi lemak dan sirap suam di pagi hari



Kid pasti bagi mereka yang terjaga pada waktu ni akan rasa lapar yang teramat. Maklumlah, bila fokus diletakkan sepenuhnya, perut tu pun nak rehat juga. Begitu juga dengan perut Kid ni. Hehe. Buat pengetahuan anda semua, Kid baru sahaja melahap nasi lemak dan menghirup air sirap suam sebentar tadi. Nak kata lapar sangat, takdelah. Cuma perut ni macam takleh tahan je tengok nasi lemak yang dihidangkan kat atas meja dapur tadi.

Kid juga masih belum memulakan kerja untuk design website yang Kid nyatakan dalam post sebelum ini sebab ingin menyelesaikan beberapa urusan blog yang tertangguh sebentar tadi (Duit juga tau..Hehe). Sebenarnya, mata ini agak letih tetapi terpaksa bertahan untuk mencari rezeki sebelum berakhirnya 2009. Dengan kata lain, kalau job ini siap sebelum 1 Januari 2009, maka Kid boleh gunakan duit tersebut untuk membeli buku-buku yang dah lama Kid idamkan. Ingin tahu buku apa? Mungkin Kid akan terangkan di post yang lain. Apa yang pastinya ialah buku-buku tersebut berbentuk ilmiah, bukannya buku yang hanya membazirkan masa, wang dan tenaga Kid. Hehe.

Oklah, rasanya Kid dah puas berceloteh dalam blog ni. Mari kita teruskan perjuangan dalam mencapai matlamat bersama. Kalau korang rasa bosan, maka blog ini sesuai dijadikan tatapan bagi menghilangkan rasa bosan korang tu. Serius!

No comments:

Post a Comment