Thursday, December 31, 2009

Cabaran Blogging Tahun 2010? Adakah Anda Sanggup Hadapinya?

Lagi beberapa jam sahaja lagi dan kita sama-sama akan menyambut kedatangan tahun 2010. Apa yang Kid harapkan adalah tahun 2010 ini adalah tahun untuk Kid mencapai segala matlamat yang Kid ingin kecapi dalam hidup ini. Kid juga berharap anda semua sudah bersedia untuk menghadapi segala cabaran, rintangan dan dugaan yang bakal ditempuhi pada tahun hadapan. Sesungguhnya perkara-perkara tersebut dapat mendewasakan kita semua.

Buat pengetahuan para pembaca juga, Kid telah menulis sebuah ebook yang akan diterbitkan pada awal tahun 2010 dan ia dinamakan Cabaran Blogging 2010. Dalam ebook ini Kid akan selitkan beberapa perkara yang anda perlu tahu mengenai blogging pada tahun 2010, iaitu merupakan tahun kegemilangan teknologi di Malaysia. Sepertimana yang anda tahu, kini blogging merupakan salah satu media utama untuk menyampaikan informasi untuk khalayak umum. Tidak lupa juga membuka peluang yang luas untuk pihak pengiklanan meluaskan pengaruh mereka.

Oleh itu, pastikan anda semua muat turun ebook ini terlebih dahulu (Klik sahaja pada link di bawah) sebelum menyambut tahun baru. Kid juga berkemungkinan besar tidak akan online selama beberapa hari kerana ingin bercuti bersama rakan-rakan di kawasan tanah tinggi. (Cuba la teka?) Namun, Kid akan terus berblogging jika ada masa yang terluang.

Salam kejayaan buat para pembaca dan bersama kita menuju ke arah kegemilangan dalam hidup.

P.S: Ebook ini tidak sesuai bagi mereka yang rasakan blogging itu adalah sebuah medium yang mampu menghasilkan duit dengan pantas. Minta maaf.




No comments:

Post a Comment