Friday, January 22, 2010

Menanti hari esok dengan penuh debaran..

Nampaknya dah lama Kid tak update blog ni. Maaf ye kawan-kawan. Ini disebabkan sejak kebelakangan ni Kid agak sibuk menguruskan beberapa projek yang mesti diselesaikan dalam minggu ini. Termasuklah pembentangan perniagaan (Business Proposal) dan program Secret Story yang akan berlangsung pada esok hari.

Disebabkan masa Kid yang agak terhad (Biasalah..Pelajar kan?), Kid hanya dapat menggunakan waktu malam untuk menyiapkan projek-projek Kid. Jadi siapa yang tertanya-tanya kenapa Kid jarang online Facebook sekarang (Jarang ke? Haha!), Kid sebenarnya agak sibuk untuk melangkah ke arah kejayaan..Insyaallah.

Dengan berkat dan kurnia-Nya. Kid kini akan lebih fokus untuk menjadi E-Commerce Consultant (Jururunding E-Commerce) pada tahun ini. Ini berikutan pengalaman Kid menjalankan pelbagai perniagaan dimana Kid rasakan perniagaan E-Commerce adalah yang terbaik. Jadi, Kid mungkin akan menutup beberapa perniagaan-perniagaan lain atau menjualkan kepada orang yang lebih berkelayakan.

Bagi para pembaca yang hadir ke program Secret Story. Jangan lupa bawa kamera korang untuk bergambar dengan Kid ye. (Haha!). Gurau je. Buat pengetahuan korang, ramai yang akan menghadiri program ini dimana golongan professional juga terlibat sama. Nak tahu siapa dia, mai datang Secret Story esok ye. :)

Sebelum Kid berhenti menulis. Ingin Kid pesan pada tim Secret Story supaya mendapatkan rehat yang secukupnya kerana esok akan berlangsungnya event yang kita usahakan selama ini. Insyaallah ia akan dipermudahkan oleh-Nya...Amin..

1 comment: